منتديات شباب51 للافلام النادرة والممنوعة من العرض

منتديات شباب51 للافلام النادرة والممنوعة من العرض
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
مطلوب مشرفين في قسم الافلام الممنوعة من العرض والرضاعة الطبيعية

شاطر | 
 

 نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 5:38 pm

الموضوع ده لكل البنات علشان شكلهم يكون حلو وميخدوش تريقة بعمرهم بعد الجواز والشباب علشان يخدوا بالهم ويكونوا
فقسنا


لو ربنا فك عقدتك واتخطبتى فاليكى نصائح هامه حتى تاخذى بخطيبك من مركب الخطوبه اللى محدش عارف هترسى على ايه الى مثواه الاخير فى قفص النسانيس قصدى قفص الزوجيه السعيد



اجمل ما فى الخطوبه العزومات الرومانسيه على احلى محلات اكل فى البلد واللى عمرك ما هتشوفيها تانى بعد الجواز


المهم النصايح ليكى عند اى عزومه مع خطيبك اهم حاجه الرقه قولنا ايه ؟؟ رقه



1- الاول لازم تعرفى ان الشوكه والسكينه بيتمسكوا من ايديهم من الطرف يعنى مش من الوسط



2- العيش اوعى تفضحينا وتقطعيه بسنانك ولا الرغيف نصين بايدك وكل نص تاكليه وتحشرى.... اوعى

العيش بيتقطع بالسكينه فى الطبق وبعدين تاخدى لقمه لقمه بالعافيه قال يعنى نفسك مسدوده اضغطى على نفسك وعلى اعصابك جدااااا وبعدين لما تروحى ابقى كملى ولوغى زى ما انتى عاوزه



3- الشوربه اتوسل اليكى بند الشوربه دا مهم اوى اوى

الشوربه تتشرب من غير صوت خالص ومن غير ما تقعدى تنفخى فيها - زى القهوجى اللى بينفخ للزبون فى الحجر -

تتشرب بالمعلقه وبدون صوت سخنه ولعه برضه بدون صوت



4-الرز طبعا بيتاكل بالشوكه اوعى ايدك تتمد عى المعلقه وتغرفى من طبق الرز وتعبى اوعى الرز بالشوكه وكأنك بتبوسيه مش بتاكليه



5-المكرونه الاسباكتى برضه بالشوكه تتلف على طرف الشوكه لحد ما تخلص وبعدين تحطيها فى بؤك من سكات مش تشفطى المكرونه عود عود



6-السمك مشكله شوفى بتفصلى اللحم عن الشوك ازاى ؟؟ اقولك أنا





بدل الفيلم الهندى دا ... نصيحه متكليش السمك خالص

قولى مبحبش السمك وخلصى نفسك



7- الفاكهه لو فيها بذر طلعيه من بؤك بالراحه وحطيه فى ايدك وهى مقفوله اوعى يا حبيبتى من اى نظام تانى مينفعش



8- لما تخلصى اكل تحطى ايدك على بطنك اللى عصافيرها بتصوصو من الجوع وتقوليله مش ممكن انا عمرى ما اتفجعت كدا انا ادامى اسبوع هبطل اكل فيه



وبعدين تمسكى الفوطه اللى دايما موجوده على الترابيزه من غير لازمه

وتبوسيها ال يعنى بتمسحى بؤك

وبعدين

تستاذنى منه لدخول التواليت لاصلاح مكياجك وتدخلى التواليت








وتطلعى منه لفه الفول والطعميه اللى انتى جايباها معاكى

وبألف هنا والشفا


*******************

احلى سلام بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yoyo


avatar

انثى


الميزان
المشاركات : 939
تاريخ الميلاد 09/10/1991
العمر : 26
طالبة
20
عدد النقاط : 1183
سجل في يوم : 06/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 5:49 pm

ههههههههههههههههههه
ايه النصائح دى كلها
طب ولى مش بيحب ياكل بره اصلا
اعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 6:04 pm

فى الحالة دى معلش بقى هتتطرى تعملى انتى الاكل وحاولى تبوظى فيه
وهو الى هيئولك تعالى ناكل بره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dodoremix


avatar

انثى


القوس
المشاركات : 1196
تاريخ الميلاد 28/11/1989
العمر : 27
http://shabab51111.yoo7.com
اتخرجت خلاص
0
عدد النقاط : 972
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 6:42 pm

هههههههههههههههه
يالهوى يا مللك على النصائح
حلوين اوى تسلم ايديدكى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab51111.yoo7.com
Admin

ŁőяĐ ŏƒ мσνίёş
ŁőяĐ ŏƒ мσνίёş
avatar

ذكر


الثور
المشاركات : 4141
تاريخ الميلاد 10/05/1989
العمر : 28
http://shabab51111.yoo7.com
9
عدد النقاط : 16868
سجل في يوم : 09/05/2008


شًِْـِِّغًـِِّآل شًِْـِِّغًـِِّل عًٍـِِّآلـِِّيَ آوٍيَ:
100/100  (100/100)

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 7:55 pm

يااااااااه على النصايح
بس الحقيقه هتبان بعد الجواز
وتبقى فضايح




الحب
الذي يبدأ في الطريق .. ينتهي في الطريق ..والحب الذي يبدأ في
الهاتف..ينتهي في الهاتف ..والحب الذي يأتي من النوافذ .. يرحل من
النوافذ..فاحرصوا على رقي البدايات كي لا تؤلمكم النهايات




لطلبات الافلام والشكاوي والاقتراحات والطلبات الشخصية اضغط هنا

صفحتي الشخصية على الفيس بوك My Page On FaceBook







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab51.yoo7.com
lovelygirl
( عضو مميز)
( عضو مميز)
avatar

انثى
الدلو
المشاركات : 767
تاريخ الميلاد 02/02/1988
العمر : 29
طالبة
9
عدد النقاط : 957
سجل في يوم : 01/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 7:59 pm

ميرسى ملك على النصائح اللي كلنا هنعمل بيها ان شاء الله
فى المشمش


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الخميس ديسمبر 17, 2009 8:26 pm

شكرا ادمن على الرد
هى دى المشكلة بعد الجواز بتبقى فضايح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لى لى

¤ مشرفة المنتدى الإسلامى ¤
¤ مشرفة المنتدى الإسلامى ¤
avatar

انثى


الدلو
المشاركات : 770
تاريخ الميلاد 04/02/1990
العمر : 27
www.shabab51111.yoo7.com
طالبه
3
عدد النقاط : 1044
سجل في يوم : 19/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الجمعة ديسمبر 18, 2009 8:08 am

ههههههههههههههه
نصائح ليس لها مثيل
شكرا ليكى ملك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab51111.yoo7.com
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الجمعة ديسمبر 18, 2009 1:55 pm

شكرا على ردك يا لفلى يا قمر
وطبعا احنا اول ناس هنعمل بالنصائح دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cinderella


avatar

انثى


الدلو
المشاركات : 748
تاريخ الميلاد 08/02/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 667
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الجمعة ديسمبر 18, 2009 2:56 pm

مللك توبينك جااامد جدااا
تسلم ايدك ياقمر على التوبينك دة
وطبعاا الكل لازم ياخد بالنصائيح دى
ميرسى ياملك





cinderella
New modern fashion from women &men& hom



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   السبت ديسمبر 19, 2009 8:44 pm

شكرا يا دودو يا قمر على الرد نورتى التوبينك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الأحد ديسمبر 20, 2009 4:46 pm

شكرا يا لى لى على الرد
شكرا يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
malk


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 261
تاريخ الميلاد 09/09/1989
العمر : 28
طالبة
0
عدد النقاط : 237
سجل في يوم : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الأحد ديسمبر 20, 2009 4:51 pm

شكرا يا سندريلا على الرد
ويارب التوبينك يكون عجبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صمت الالم

avatar

ذكر
السمك
المشاركات : 5
تاريخ الميلاد 20/02/1986
العمر : 31
محاسب
20
عدد النقاط : 7
سجل في يوم : 09/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الأحد يناير 10, 2010 12:03 am

النصايح دي لمين خخخخخخخخخخخخ
دول الي ينطبق عليهم المثل علم ف المتبلم يصبح ناااااااااااسي

وربنا هندخل الجنه بسبابكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة الموناليزا


avatar

انثى


العذراء
المشاركات : 35
تاريخ الميلاد 08/09/1979
العمر : 38
20
عدد النقاط : 35
سجل في يوم : 17/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش   الثلاثاء مايو 17, 2011 6:09 pm

يااااااااه على النصايح
بس الحقيقه هتبان بعد الجواز
وتبقى فضايح

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نصائح طازة للمخطوبين والى لسه متخطبوش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب51 للافلام النادرة والممنوعة من العرض :: منتدى الترفيه والضحك والفرفشه-
انتقل الى: